Få svar på de mest almindelige spørgsmål

På denne side har vi samlet de typiske spørgsmål, vi får fra de fleste af vores kunder. Har du andre spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at ringe eller skrive til os.

Sådan fungerer et interaktivt gulv, pærens levetid og andre spørgsmål

1. Hvilke betingelser skal lokalet opfylde for at enheden fungerer korrekt og bedst muligt.

Den største fordel ved vores interaktive gulv er, at det er velegnet i langt de fleste rum. Der er dog 2 faktorer, der påvirker kvaliteten af ​​det viste billede: Gulvet - helst ensartet overflade, mat, antireflekterende overflade (kan være tæppe, parket, beton) - passende lysniveau i rummet - sollys bør begrænses i rummet - jo mørkere rummet er, jo lysere (klarere) er billedet.

 

2. Hvad er størrelsen på det viste billede?
Dimensionerne på det viste billede afhænger af højden, som boksen er monteret i. Billedet vises i et 4: 3 -format, og dets lange kant er lig med afstanden mellem boksens forside og gulvet/bordet.

 

3. Det viste billede er sløret. Hvordan kan jeg gøre billedet helt skarpt?

Under produktionen af vores interaktive gulv tester vi altid, at din boks er korrekt konfigureret med hensyn til billedets skarphed. Der kan imidlertid være tilfælde, f.eks. under transport eller atypisk monteringshøjde, at boksen muligvis skal konfigureres igen for at forbedre billedets skarphed. Denne proces indebærer justering af projektorlinsen. Tag fat i lisen med fingrene, og drej forsigtigt til venstre/højre, indtil billedet er skarpere. Vigtig! Tryk ikke på linsen - dette kan reducere størrelsen på det viste billede, og rør ikke linsen direkte med dine fingre.


4. Hvordan tilsluttes boksen til internettet?

Funnyfloor kan tilsluttes internettet ved hjælp af et Ethernet -kabel eller en netværksadapter, der er tilsluttet via en USB -port (2 stk. WiFi -routere er inkluderet). For at konfigurere netværket korrekt skal du gå til indstillingsmenuen (via "mode"-knappen på fjernbetjeningen) og derefter i "netværksindstillinger" konfigurere indstillingerne i overensstemmelse hermed. For mere information henvises til brugervejledningen eller kontakt vores kundeservice for hjælp.

 

5. Hvad betyder det blinkende røde lys?

Den røde LED (mellem knapperne) har tre tilstande: - LED tændt (kontinuerligt lys) - det betyder, at enheden er i standby-tilstand (tilsluttet strømforsyningen, slukket) - LED blinker (pulserende lys) - denne tilstand forekommer under processen med at tænde enheden - alle komponenter startes korrekt (denne proces tager normalt cirka 1 minut), også når enheden slukkes. - LED slukket - det betyder, at alle komponenter er tændt korrekt, og enheden er klar til brug.

 

6. Hvornår kan jeg afbryde enheden fra strømkilden?

Enheden kan afbrydes sikkert fra strømkilden når som helst efter at den er blevet slukket (ved hjælp af fjernbetjeningen eller den røde knap) og efter at have ventet den nødvendige tid, før lampen afkøles (normalt 1,5 min. - derefter hører du et kort "dobbeltbip"). Vigtig! Afbryder du enheden uden at vente den nødvendige tid kan dette påvirke lampens levetid betydeligt - eller endda beskadige den.

 

7. Mit interaktive gulv reagerer ikke på bevægelser i hovedmenuen - hvad skal man gøre?

Det er muligt, at indstillingen “interaktiv menu” er blevet deaktiveret - for at aktivere den skal du gå i indstillingsmenuen ("mode"-knap på fjernbetjeningen) → System → Kun fjernbetjening → deaktiver.

 

8. Softwareopdatering ved hjælp af en USB-nøgle?

Hvis du har købt en ekstra spillepakke, og den ligger på en USB-nøgle, opdaterer du sådan: 1.Sluk for enheden, 2. Sæt USB i USB -porten, 3. Tænd for dit interaktive gulv. Et logo viser nu den igangværende opdatering. Efter et par minutter skal enheden opdateres. 4. Når spilmenuen vises, skal du fjerne USB -nøglen fra enheden.

 

9. Udskiftning af projektorpæren vises på mit gulv -  hvad skal jeg gøre?

En projektorpære har altid en vis levetid - det vil derfor på et tidspunkt være nødvendigt at udskifte denne. Kontakt vores kundeservice for at udskifte pæren. En ny pærer koster 1500 kr. inkl. moms. Vi sørger for fragten. Kunden skal selv sørge for at tage boksen ned fra loftet og montere den forsvarligt igen. I forbindelse med udskiftning af pæren, gennemgår hele boksen service.

 

10. Hvor finder jeg enhedens serienummer?

Enhedens serienummer findes på etiketten øverst på enheden, f.eks. M12FA18E000000. Derudover vises serienummeret i øverste venstre hjørne af opsætningsmenuen.

 

11. Hvorfor virker fjernbetjeningen ikke?

Kontroller først, om du skal udskifte batterierne. Fjernbetjeningen fungerer muligvis ikke, når enheden tændes (når den røde LED blinker).

 

12. Hvor ofte skal enheden rengøres?

Enheden skal holdes ren, hvis du vil forbedre billedkvaliteten. Vi anbefaler, at enheden rengøres udenpå (fjern støv og snavs) mindst hver sjette måned, og hvis der allerede er meget støv inde i enheden, anbefaler vi specialiseret rengøring, som skal foretages af vores tekniske service.